hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رکود در بازار لوازم‌خانگی/ قیمت لوازم‌خانگی به قبل از افزایش قیمت ها برگشت

رکود در بازار لوازم‌خانگی/ قیمت لوازم‌خانگی به قبل از افزایش قیمت ها برگشت

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران گفت: طی سه ماه گذشته برخی از برند‌های لوازم خانگی تغییر قیمت داشته، ولی با ورود وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت‌های لوازم خانگی مجدداً به قیمت قبل از افزایش قیمت بازگشته است.

اکبر پازوکی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تولید و عرضه لوازم‌خانگی در بازار، گفت: به اندازه نیاز بازار، عرضه لوازم خانگی انجام می‌شود، ولی میزان تقاضا کاهش پیدا کرده و بازار لوازم خانگی در رکود است.

وی در خصوص وضعیت قیمت لوازم خانگی در بازار بیان کرد: طی سه ماه گذشته برخی از برند‌های لوازم خانگی تغییر قیمت داشته، ولی با ورود وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت‌های لوازم خانگی مجدداً به قیمت قبل از افزایش قیمت بازگشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران اظهار کرد: برخی از شرکت‌ها از ۲۰ قلم کالای لوازم خانگی قیمت ۱۸ قلم را کاهش دادند که با رایزنی‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قرار است قیمت دو قلم دیگر لوازم خانگی نیز کاهش پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر در تولید و عرضه لوازم خانگی مشکلی وجود ندارد، ولی در برخی اقلام مثل یخچال فریزر ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی کمبود وجود دارد و دیگر اقلام به اندازه کافی تولید می‌شود و در سطح عرضه قرار دارد.

پازوکی خاطر نشان کرد: معظل بزرگ در بازار لوازم خانگی که وجود دارد این است که برخی از کارخانجات تولیدی می‌خواهند به جز تولید کالا فروش کالا را نیز بر عهده داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد