hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اعزام ۴۰ امدادگر هلال احمر به همراه امداد هوایی به محل سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز

اعزام ۴۰ امدادگر هلال احمر به همراه امداد هوایی به محل سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ نفر از امدادگران این جمعیت به همراه امداد هوایی در محل سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز حضور دارند.

حمید منجم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام حادثه بلافاصله ۴۰ نفر از امدادگران معاونت امداد و نجات و جمعیت هلال احمر تبریز به محل حادثه در خیابان قره‌باغی اعزام شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون نیروهای جمعیت هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و اقدام به امدادرسانی و پاکسازی و مسیر گشایی با همکاری سایر نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی کرده اند. 

منجم گفت: ۲ خودروی نجات به همراه امداد هوایی و همچنین نیروهای پایگاه های عوارضی و کوهستانی عون ابن علی در محل حادثه حضور دارند.

وی اظهار داشت: براساس گزارش‌های اولیه دو نفر از کادر پروازی هواپیما به همراه یک سرنشین خودرویی که این هواپیما با آن برخورد کرده بود، در این حادثه جان باخته اند.

به گزارش ایرنا، یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ دقایقی قبل در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر سقوط کرد.

این هواپیما که دقایقی قبل در فراز آسمان  تبریز پرواز می کرد، در یکی از محلات شمال غرب این شهر، حوالی خیابان انقلاب (۴۲ متری) سقوط کرد.

گزارش های اولیه حاکی است محل سقوط این هواپیما در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور بوده است.

منبع: irna-84657485

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد