hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برترین اختراعات و طرح‌های دانش بنیان در جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند

برترین اختراعات و طرح‌های دانش بنیان در جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند

دانشگاه آزاد اسلامی کرج از فردا سه شنبه میزبان ششمین جشنواره فناوری نانو است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای راهبردهای نظام پژوهش و فناوری و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش، تولید علم و فناوری و گسترش روحیه پژوهشگری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از فردا سه شنبه سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فناوری نانو، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو، شناسایی و تقدیر از افراد حقیقی و حقوقی توانمند و فعال در حوزه فناوری نانو در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی فعال دانشگاه به سمت فناوری نانو و تشویق فعالیت‌های پیشرو در این زمینه است.

به نقل از ستاد نانو، در این رویداد از اختراعات برتر، ابتکار و نوآوری برتر، مقالات برتر، کتب برتر، ایده‌های برتر، محصولات برتر، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی برتر، محقق برتر (در شاخه‌های مختلف افراد حقیقی، اعضای هیأت‌علمی، دانشجویی، دانش‌آموزی)، آزمایشگاه برتر، مرکز تحقیقات برتر، طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان برتر، پایان‌نامه برتر (ارشد و دکتری) تقدیر می‌شود.

برگزاری چالش فناورانه در حوزه کاربرد فناوری نانو در بتن از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد