hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل برای میزبانی از رویداد پایتخت گردشگری اکو آماده می‌شود

ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل برای میزبانی از رویداد پایتخت گردشگری اکو آماده می‌شود

- رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل گفت: معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری برای میزبانی از رویداد پایتخت گردشگری اکو در سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

سعید ایرانی جم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: تامین زیرساخت‌های اولیه در ارائه خدمت به گردشگری است که در این زمینه با توجه به اینکه بازار اردبیل فاقد زیرساخت‌های اولیه است، خدمت به گردشگران را که فاقد زیرساخت‌های اولیه در ارائه خدمت به گردشگران است باید به سطح مطلوبی برسانیم.

وی بیان کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها برای حضور گردشگران مهیا نیست و ارائه خدمات مطلوب با تدارک زیرساخت‌ها برای میزبانی گردشگران و مسافران انجام یافته که در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که امیدواریم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌ها برای معرفی و حضور گردشگران و مسافران است که با تدارک زیرساخت‌ها برای میزبانی گردشگران و مسافران استفاده کنیم و با توجه به اینکه در کنار آن زیرساخت‌ها مهیا نیست، با خروج بازار تاریخی اردبیل از بن‌بست و اتصال بازار به فضاهای پیرامون برای ایجاد شرایط مناسب حضور گردشگر تبدیل می‌کنیم.



ایرانی‌جم اظهار کرد: احیای خانه‌های تاریخی به عنوان حرکتی ارزشمند و مناسب است که بتوانیم شرایط آرام و مناسبی را فراهم کرده و به تمامی اهداف خود برای ایجاد شرایط مناسب دست یابیم که در این راستا احیای خانه‌های تاریخی نیز به عنوان اقامتگاه و محل پذیرایی گردشگران و مسافران تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری برای میزبانی از رویداد پایتخت گردشگری اکو در سال آینده در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه باید با رفع زیرساخت‌های گردشگری گام‌های موثری در استان اردبیل برداریم و مشکلات موجود در این زمینه برداریم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد