hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان از بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززنجان، سامانه جدید بارشی از روز گذشته وارد استان شده و رحمت و بارش‌های الهی از روز گذشته در اقصی نقاط استان زنجان در حال انجام است. همچنین طبق گفته هواشناسی قرار است بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

همین موضوع سبب شد آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان را از مسئول مدیریت مرکز راه‌های استان پیگیر شویم.

محمد محمدی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به تداوم بارندگی در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرد و اظهار داشت: بارش در همه محورها به جز، محور زنجان- تبریز، به شکل برف است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی بسیار سنگین است، تصریح کرد: تردد در این محورها با زنجیر چرخ ممکن بوده و رانندگان با تجهیزات کامل وارد این مسیرها شوند.



مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه بارندگی در جاده قدیم زنجان- میانه و آزادراه زنجان - تبریز به صورت باران است، ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر نیز از طریق سامانه 141 درباره وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان زنجان باز بوده و تردد جریان دارد، گفت: بر اساس پیش‌بینی جوی، بارش‌ها تا فردا پایدار خواهد بود.

همچنین امروز سازمان هواشناسی استان هشدار زرد صادر کرده و خطر بارش برف، باران، رگبار، رعد و برق را در استان اعلام کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد