hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > علت حادثه ترافیکی منجر به فوت کارگر شهرداری اصفهان مشخص شد

علت حادثه ترافیکی منجر به فوت کارگر شهرداری اصفهان مشخص شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت حادثه ترافیکی منجر به فوت کارگر شهرداری اصفهان مشخص شد و تخطی از سرعت مطمئنه علت این امر بوده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی در اصفهان که منجر به فوت کارگر شهرداری شده است، اظهار داشت: این حادثه ساعت هشت صبح روز گذشته به مرکز فرماندهی عملیات پلیس راهور گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی، زیر پل مطهری اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در این حادثه ترافیکی براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با تابلوی حاشیه بزرگراه و لبه پل در پیاده رو کنار گذر بزرگراه رخ داده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه این خودرو همچنین با عابر پیاده که کارگر شهرداری اصفهان نیز بوده برخورد کرده است، افزود: این کارگر در حال نظافت معبر بوده که متأسفانه بر اثر برخورد با خودرو جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه علت تصادف در این حادثه ترافیکی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پژو توسط کارشناسان پلیس راهور تشخیص داده شد، ابراز داشت: انتظار ما این است که رانندگان در شهر فرهنگی اصفهان بیشتر نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد