hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای تحقق اهداف فرهنگی باید از ظرفیت فضای مجازی به بهترین نحو استفاده شود

برای تحقق اهداف فرهنگی باید از ظرفیت فضای مجازی به بهترین نحو استفاده شود

در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام تاکید شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-دراین  جلسه که در بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام برگزار شد رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت : این روزها فضای مجازی تاثیرگذاری بسیار بالایی در جامعه دارد و برای تحقق اهداف فرهنگی باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی با اشاره به رویکرد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فضای مجازی خاطر نشان کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از این فضا و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی است.

 وی با اشاره به لزوم تقویت تولید محتوا توسط مردم گفت: باید به سمتی برویم که زیرساخت های لازم به گونه ای فراهم شود که شاهد تولید محتوای دینی توسط مردم باشیم و نهضت شبکه سازی مردمی در حوزه تولید و نشر محتوای دینی به طور کامل محقق شود.

 ملامیرزایی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی افزود: تولید محتوای فاخر دینی مزیت مهمی است که باید از طریق حمایت از بخش خصوصی مد نظر قرار گیرد.

 وی تاکید کرد: تحول در تولید و نشر محتوای رضوی در فضای مجازی باید با کمک سکوهای پرمخاطب و همچنین اپلیکیشن رضوان به عنوان درگاه مردمی آستان قدس رضوی محقق شود.

 ملا میرزایی خاطرنشان کرد: فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها ندارد و باید به صورت مستمر از این ظرفیت استفاده کنیم و فرهنگ رضوی را در جامعه گسترش دهیم.

 رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با اشاره به آموزه های ائمه اطهار علیهم السلام و امام هشتم علیه السلام تاکید کرد: معرفی این آموزه ها به مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

 وی با اشاره به حمایت  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تصریح کرد : ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا محتوای دینی به صورت حداکثری در فضای مجازی در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

 ملامیرزایی در ادامه با اشاره به ارادت مردم به امام هشتم (ع) در قالب نامه هایی به امام رضا علیه السلام در جشنواره دلنوشته ای به امام رضا(ع) گفت: می توان همه این نامه ها را با استفاده از هوش مصنوعی بررسی کرد و بر اساس نکاتی که مردم نوشته اند برنامه ریزی برای تولید محتوا را به انجام رساند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد