hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > لایک استوری خصوصی؛ ویژگی جدید اینستاگرام!

لایک استوری خصوصی؛ ویژگی جدید اینستاگرام!

با استفاده از ویژگی «لایک استوری بصورت خصوصی» می‌توانید بدون ارسال Direct message به افراد، استوری آن‌ها را لایک کنید.

-آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر اعلام کرد که اینستاگرام در حال معرفی ویژگی جدیدی به نام «لایک استوری بصورت خصوصی» است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد بدون ارسال پیام مستقیم به نویسنده استوری، آن استوری را لایک کنند.

به گزارش فرارو، با استفاده از این ویژگی می‌توانید بدون ارسال Direct message به افراد، استوری آن‌ها را لایک کنید. پیش از قابلیت لایک استوری خصوصی، برای پاسخ دادن به یک استوری، فقط می‌توانستید یک پیام مستقیم یا یک ایموجی واکنش برای صاحب استوری ارسال کنید و وقتی به استوری کسی واکنش نشان می‌دادید، همیشه پاسخی را در صندوق پیام‌های شخصی خود دریافت می‌کردید.


لایک استوری خصوصی؛ ویژگی جدید اینستاگرام!// در حال ویرایش

کاربرانی که قابلیت لایک استوری را دارند، اکنون در هنگام مشاهده استوری یک شخص، نماد یک قلب جدید دربین قسمت ارسال پیام و هواپیمای کاغذی کوچک مشاهده می‌کنند که اگر روی آن ضربه بزنند یک لایک برای صاحب استوری ارسال می‌شود و این لایک بجای دایرکت آن فرد در برگه‌ی بیننده نمایش داده می‌شود.لایک‌هایی که برای استوری خود دریافت می‌کنید، خصوصی خواهند بود و فقط صاحب استوری امکان مشاهده تعداد لایک‌ها و اینکه چه افرادی استوری را لایک کرده اند را دارد.

برای مشاهده افرادی که استوری شما را لایک کرده اند، باید به صفحه نمایشگر آن استوری خاص بروید، در آنجا نماد قلب را در کنار هر بیننده‌ای که استوری شما را پسندیده است، خواهید دید. به گفته آدام موسری، ایده اینستاگرام برای ویژگی لایک استوری خصوصی این است که «افراد بیشتر از استوری همدیگر حمایت کنند» و همچنین «از شلوغ شدن دایرکت افراد جلوگیری شود و دایرکت برای مکالمات بین افراد استفاده شود، نه لایک کردن استوری ها».

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد