hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > چگونه عکس‌ها و فیلم‌ها را در آیفون مخفی کنیم؟

چگونه عکس‌ها و فیلم‌ها را در آیفون مخفی کنیم؟

در این گزارش با نحوه مخفی کردن تصاویر در آیفون و آیپد آشنا شوید.

به گزارش indianexpress، اگر با حذف دائمی تصاویر و فیلم‌ها راحت نیستید، می‌توانید با استفاده از ویژگی مخفی عکس‌هایتان را در iPhone یا iPad پنهان کنید. به این ترتیب می‌توانید عکس‌های خصوصی را در دستگاه iOS خود مخفی کنید.

چگونه عکس‌های خصوصی را در آیفون یا آیپد مخفی کنیم؟

از برنامه Photos استفاده کنید.

ساده‌ترین راه برای مخفی نگه داشتن عکس‌های خصوصی از چشمان کنجکاو عزیزانتان، استفاده از ویژگی «Hide» در برنامه‌های Photos است. این برنامه از قبل روی iPhone یا iPad شما بارگذاری شده است.

۱) اول از همه، به گالری عکس خود بروید و عکسی را که می‌خواهید پنهان کنید پیدا کنید. اکنون روی "Select" در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی عکس ضربه بزنید تا آن را انتخاب کنید.

۲) بعد، به گوشه سمت چپ پایین صفحه خود بروید و روی نماد "Share" ضربه بزنید.

۳) کمی به پایین اسکرول کنید و روی عملکرد "Hide" ضربه بزنید. برای تایید روی Hide photos ضربه بزنید.

مخفی کردن تصویر

پس از انجام این کار، عکس‌های انتخاب شده به طور خودکار از رول دوربین ناپدید می‌شوند. گام فوری این است که به Albums بروید، به بخش "Utilities" بروید و آلبوم Hidden را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که با انتخاب آن‌ها و زدن دکمه اشتراک گذاری و انتخاب گزینه Unhide می‌توانید عکس‌ها را از حالت پنهان خارج کنید.

خب، شما هنوز یک قدم با مخفی کردن خود آلبوم فاصله دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Settings را در آیفون یا آیپد خود باز کنید، به بخش Photos بروید و قابلیت Hidden Album را غیرفعال کنید. به این ترتیب تمام عکس‌های حساس شما به طور کامل از دید دیگران پنهان می‌شود.

مخفی کردن تصویر در آیفون

به خاطر داشته باشید که اگر کسی از این روش اطلاع داشته باشد، به احتمال زیاد می‌تواند به عکس‌های مخفی شما دسترسی پیدا کند.  اگر فکر می‌کنید ویژگی «مخفی کردن عکس» برای مخفی کردن عکس‌های خصوصی شما کافی نیست، همیشه می‌توانید از برنامه‌های قفل عکس شخص ثالث مانند Calculator+، Keep Safe و Folder Lock در میان سایر موارد استفاده کنید. برنامه‌هایی مانند Google Photos نیز به شما امکان می‌دهند عکس‌های مخفی خود را پنهان کنید.

مطمئن شوید که عکس‌ها را برای همیشه از خود آیفون یا آی پد پاک کرده اید. زیرا هر زمان که یک عکس یا ویدیو را از برنامه Photos حذف می‌کنید، بلافاصله به طور کامل حذف نمی‌شود. عکس‌ها هنوز در آلبوم «اخیراً حذف‌شده» هستند، جایی که به مدت ۳۰ روز قابل مشاهده هستند. برای حذف کامل عکس‌های مخفی، آلبوم اخیراً حذف شده را باز کنید و عکس‌ها فیلم‌ها را یک‌بار دیگر حذف کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد