hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تکمیل ظرفیت ICU کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز

تکمیل ظرفیت ICU کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز از تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد.

دکتر محمد آرزومند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت این بیمارستان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: در حال حاضر یک بخش عادی و یک بخش ویژه این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است. بخش عادی هنوز ظرفیت دارد اما ظرفیت بخش ویژه تکمیل شده است.

وی افزود: بنا بر این است که علاوه بر خدمات عادی، به بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ خدمات ارائه شود بنابراین برای افزایش ظرفیت تخت‌های ICU، خدمات به دیگر بیماران تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با بیان اینکه میزان مراجعات به درمانگاه بیمارستان بالا است، گفت: فعلا میزان بستری‌ها به گونه‌ای نیست که نیاز باشد درمان سرپایی با داروی رمدیسیور را انجام دهیم اما باید ببینیم روند بیماری در آینده چگونه خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن، بیان کرد: اکثر موارد بستری در ICUها  افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد مسن و افرادی هستند که واکسن تزریق نکرده‌اند؛ این مساله نشان می‌دهد واکسن تاثیر خود را داشته و حداقل از بستری و بد حال شدن افراد جلوگیری کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد