hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ترانزیت بیش از ۴ هزار راس دام زنده از بندر شادگان

ترانزیت بیش از ۴ هزار راس دام زنده از بندر شادگان

ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بیش از ۴ هزار راس دام زنده از مبدا ترکیه به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس از بندر شادگان ترانزیت شده است.

عادل دریس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو محموله‌ ترانزیتی دام زنده غیر مولد به تعداد ۴ هزار و ۴۶۵ راس از مبدا کشور ترکیه به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس از بندر شادگان ارسال شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا‏، وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیاتی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازرگانی بندر تجاری شادگان افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‎‌ها و توانمندی‌های موجود در این بندر و پس از تدوین برنامه‌ عملیاتی متناسب با ماهیت محموله دام زنده و ‌پیشگیری از اتلاف آن، تمام مراحل عملیاتی مرتبط به پهلوگیری شناور، اعلام ورود، بارگیری کالا، سوختگیری، صدور پروانه خروج، قرنطینه دامی و صدور مجوزهای لازم، قبل از ورود کالا به بندر با همکاری‌های مراجع ذیربط مانند اداره کل دامپزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه این بندر با هدف رونق کسب و کار و تجارت در منطقه با اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در انتهای خور ابوخضیر احداث و به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: بندر تجاری شادگان ظرفیت پذیرش شناورهای زیر ۵ هزار تن و ظرفیت تخلیه و بارگیری ۱۰۰ هزار تن در سال را دارد.‏

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد