hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > هوشمندسازی نورپردازی شهری بر اساس تقویم با محصول بومی ایرانی

هوشمندسازی نورپردازی شهری بر اساس تقویم با محصول بومی ایرانی

یک شرکت دانش‌بنیان، موفق به تولید محصولی برای کنترل و برنامه‌دهی به نمادهای نورانی و صرفه‌جویی انرژی در سطح شهر شده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، محسن قربانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه محصول این شرکت باکس مرکزی تزئینات شهری است، گفت: این تجهیز برای کنترل و برنامه‌دهی به همه نمادهای نورانی در سطح شهر استفاده می‌شود که به وسیله موبایل و سایر تجهیزات، فرمان پذیری دارد و در شهرهای هوشمند و فضاهای اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این باکس، قابلیت تعامل با کاربر دارد، خاطر نشان کرد: این محصول کاملاً بومی‌سازی شده و برای آن به غیر از سخت‌افزار چندین نرم‌افزار نیز طراحی شده است، ازجمله آن می‌توان به وایرینگ خروجی، تبدیل انیمیشن‌ها، فشرده‌سازی، رمزگذاری، موبایل و اینترنت اشیاء اشاره کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، قربانی با بیان اینکه قیمت این محصول یک‌سوم محصولات مشابه خارجی است، خاطر نشان کرد: این محصول به کشورهای عمان و عراق صادر شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان داشتن تقویم و تاریخ هوشمند، امکان نوشتن متن روی محصول با موبایل بدون نیاز به تبدیل انیمیشن، باندل بودن، کاربری آسان در حد اتصال به برق و امکان نگهداری و تعمیر کم‌هزینه و داشتن انیمیشن‌های بومی را از دیگر مزیت‌های این محصول نام برد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد