hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مردم، محور اصلی تشکیل انقلاب اسلامی بودند

مردم، محور اصلی تشکیل انقلاب اسلامی بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مردم، محور اصلی تشکیل انقلاب اسلامی بودند و پایه‌های این انقلاب ولایت‌ فقیه و مردم‌ سالاری دینی بود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت‌الاسلام حسین معصومی در مراسم افتتاح پروژه عمرانی بهسازی گلزار مطهر شهدای شهر شاندیز ضمن ادای احترام به مقام شهدا، نقش مردم را در فرایند انقلاب اسلامی تشریح کرد و افزود: مردم در طول مبارزات انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی مبارزات محسوب می‌شدند و حضور آنان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و همچنین همراهی و پذیرش رهبری حضرت امام‌ خمینی (ره) و نیز جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های آنان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی، انقلاب اسلامی را محصول فداکاری مردم دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی سه رکن اساسی و کانون محوری داشت، یکی مردم، دیگری رهبری و سوم ایدئولوژی که پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن مبارزات علیه رژیم ستمشاهی در پرتو این سه رکن به دست آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: مردم، محور اصلی تشکیل انقلاب اسلامی بودند و پایه‌های این انقلاب ولایت‌ فقیه و مردم‌ سالاری دینی بود.

گفتنی است؛ شهرستان بینالود از توابع استان خراسان رضوی در جوار شهر مشهد مقدس واقع شده و پرونده  ۱۵۳ شهید، ۲۸۸ جانباز و ۲۲ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد