hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری آزمایشگاه‌های سیاست‌های اقتصادی توسط مرکز بررسی‌ها استراتژیک

برگزاری آزمایشگاه‌های سیاست‌های اقتصادی توسط مرکز بررسی‌ها استراتژیک

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و وزیر اقتصاد در نشستی مشترک، بر «استفاده از ظرفیت مرکز بررسی‌های استراتژیک در برگزاری آزمایشگاه‌های سیاستی در حوزه اقتصاد» تأکید کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در راستای تبیین وظایف و افزایش تعامل این مرکز با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با حضور در وزارت امور اقتصادی و دارایی با سید احسان خاندوزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با بیان کارکردها و انتظارات رییس‌جمهور از این مرکز در دوره جدید، بر ضرورت افزایش همکاری‌ها با وزارت اقتصاد و مجموعه‌های پژوهشی و سیاستی این وزارتخانه تأکید کرد.

همچنین در این جلسه استفاده از ظرفیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در برگزاری آزمایشگاه‌های سیاستی در حوزه اقتصاد و اتصال شبکه نخبگان و استفاده از این امکان جهت حل مسایل اقتصادی کشور و ارائه راهکار به مجموعه دولت و وزارت اقتصاد از طریق مرکز بررسی‌ها به عنوان اتاق فکر دولت، مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد نیز در این دیدار با استقبال از افزایش همکاری‌های این وزارتخانه با مرکز بررسی‌های استرتژیک، بر ضرورت رصد روندهای کلان اقتصاد کشور توسط مرکز و همکاری نزدیک‌تر میان این دو نهاد و ارائه تحلیل‌های همه‌جانبه مبتنی بر تحولات داخلی و بین‌ المللی به مسئولان وزرات اقتصاد و دارایی توسط مرکز بررسی‌ها تأکید و از همکاری بیشتر معاونین این وزارتخانه با آن مرکز استقبال کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد