hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شرایط خوبی برای فعالیت صنایع در شهرک‌ها مهیا شده است

شرایط خوبی برای فعالیت صنایع در شهرک‌ها مهیا شده است

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شرایط خوبی برای فعالیت صنایع در شهرک های صنعتی مهیا شده است.

اخلاق محمدیان در نشست تخصصی حوزه صنعت و شهرک های صنعتی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که امروز، ۲۳ بهمن ماه با حضور معاون وزیر صمت در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: کل قراردادهای واگذاری زمین به صنایع در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان، برابر ۶۲ قرارداد است که از این تعداد ۳۴ قرارداد به بهره برداری رسیده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: در حال حاضر از این ۳۴ قرارداد، ۱۸ واحد فعال و ۱۶ واحد راکد است.

محمدیان ادامه داد: در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان، ۱۲ واحد پیش از این توسط بانک‌ها تملک شده بود که طی سه سال گذشته تمام آنها از تملک خارج و به متقاضیان جدید واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: تاکنون ۵ واحد از این ۱۲ واحد با تلاش های انجام شده به تولید رسیده اند و مابقی در حال راه اندازی مجدد هستند.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در شهرک صنعتی مسجدسلیمان ایجاد شده است هرچند که این شهرک صنعتی یکی از شهرک های صنعتی قدیمی است، تصریح کرد: بستر برای جذب سرمایه گذار و استقرار صنایع در شهرک صنعتی شماره ۲ مسجدسلیمان مهیا است.

محمدی افزود: شرایط خوبی برای فعالیت صنایع در شهرک های صنعتی مهیا شده است و امیدواریم با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد شاهد رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان استان باشیم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد