hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تا یکدست قرمز شدن نقشه کرونایی اصفهان چیزی نمانده/ ۱۴ شهرستان استان اصفهان قرمز شدند

تا یکدست قرمز شدن نقشه کرونایی اصفهان چیزی نمانده/ ۱۴ شهرستان استان اصفهان قرمز شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۴ شهرستان قرمز و ۸ شهرستان نارنجی هستند و هیچ شهرستان آبی و زردی در نقشه کرونایی استان اصفهان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پژمان عقدک در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: متاسفانه استان از نظر کرونا در شرایط خوبی قرار ندارد و چیزی تا یکدست قرمز شدن نقشه کرونایی اصفهان باقی نمانده است.

وی افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی تعداد شهرهای قرمز استان به 14 شهرستان رسیده و 8 شهرستان هم نارنجی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هیچ شهرستان زرد و آبی در استان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های برخوار، تیران، چادگان، خور، شاهین‌شهر، گلپایگان، لنجان و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرستان‌ها قرمز هستند.



وی ادامه داد: در شانزدهم بهمن تعداد شهرستان‌های قرمز استان سه شهرستان بود و در تاریخ بیست و دوم بهمن این تعداد به 14 شهرستان رسیده است.

عقدک تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده هر چه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار بدهند تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد