hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس در شهرهای نارنجی و قرمز کرمانشاه تا پایان هفته

تعطیلی مدارس در شهرهای نارنجی و قرمز کرمانشاه تا پایان هفته

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از تعطیلی مدارس در شهرهای نارنجی و قرمز استان تا پایان هفته در کرمانشاه خبر داد.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اطلاعیه جدید ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: با توجه به آغاز پیک ششم کرونا با سویه جدید امیکرون و بالا بودن سرعت انتشار آن به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تمام مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرهایی که وضعیت نارنجی و قرمز دارند تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

وی افزود: فعالیت تمام مدارس در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی به سر می‌برند به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی تشکیل خواهد شد و در روستاها و شهرهای کم جمعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کلاس‌های درس با حضور دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرهایی که وضعیت زرد و آبی برای آنها اعلام شده است با گروه‌بندی متوازن دانش آموزان و نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش در تمام مقاطع را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.

یزدان پناه بیان کرد: چنانچه در مدارسی که وضعیت زرد قرار دارند دانش آموزانی با علائم کرونا شناسایی شوند با تشخیص و تأیید شورای آن مدرسه و اداره آموزش و پرورش آن شهرستان می‌توانند کلاس‌های حضوری را تعطیل و ادامه آموزش را در بستر سامانه شاد ادامه دهند.

گفتنی است؛ بر اساس رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه هشت شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد