hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مخروبه‌ای به نام دنیای بازی ارومیه/ اینجا نه متولی دارد نه پیگیر!

مخروبه‌ای به نام دنیای بازی ارومیه/ اینجا نه متولی دارد نه پیگیر!

دنیای بازی ارومیه به عنوان یکی از بزرگترین اماکن تفریحی ویژه خانواده و کودکان بود که چندین سال از وضعیت بلاتکلیفی و مخروبه بودن آن می‌گذرد ولی هنوز سرنوشت تلخ این محل نامشخص مانده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محدوده چند هکتاری موسوم به دنیای بازی ارومیه در یکی از پرترددترین مسیر‌های شهری یعنی بلوار والفجر واقع شده که متاسفانه سال‌هاست به حال خود رهاست و تبدیل به متروکه‌ای شده که گویا هیچ نهاد و ارگانی در برابر آن مسئولیت تعریف شده‌ای ندارد.

عمدتا نهادهای متولی با توجیه اینکه دنیای بازی مربوط به بخش خصوصی است، از پیگیری وضعیت این محوطه و سرنوشت آن امتناع می‌کنند اما این موضوع قابل پذیرش نیست که بخش خصوصی بر اساس میل شخصی خود در این شهر اقدام کند و زیبایی چهره شهر را به سخره بگیرد.

وضعیت ناگوار دنیای بازی ارومیه که اتفاقا در مسیر یکی از ورودی‌های شهر نیز قرار گرفته، می‌طلبد با توجه به وجهه نامناسب شهری، شورای شهر نگاه جامع‌تری به حل مشکل آن داشته باشد و نسبت به ساماندهی یا تعیین تکلیف این مخروبه ورود کند.

شاید ورود دستگاه قضایی و مجریان طرح‌های عمرانی در سطح استانی بتواند زمینه توجه بیشتر مدیریت شهری به این شرایط را فراهم سازد چراکه واگذاری چنین محدوده‌ای در مسیر پرتردد و گران‌قیمت شهر به افراد بدون صلاحیت نگهداری خود به معنای تضییع بیت‌المال است.



یقینا اگر قرار باشد بخش خصوصی برحسب صلاحدید خود عمل کند، هرج و مرج ایجاد شده در شهر را نمی‌توان مدیریت کرد.

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد