hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 1652 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به ثمر نشست

1652 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به ثمر نشست

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 48 واحد صنعتی با سرمایه گذاری یکهزار و 652 میلیارد و 343 میلیون ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است.

مشهد پایگاه خبری رویدادایران-علی بهرامی زاده در حاشیه افتتاح واحدهای تولیدی در دهه فرخنده فجر افزود : بهره برداری از این میزان واحد تولیدی منجر به اشتغالزایی برای یکهزار و 29 نفر شده است.

وی بیان کرد: همچنان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 98 واحد صنعتی غیرفعال با سرمایه گذاری یکهزار و 556 میلیارد و 550 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 2 هزار و 671 نفر به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در انتها اضافه نمود : هم اکنون 50 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد، 29 واحد شهرک صنعتی و 21 واحد ناحیه صنعتی است، از این تعداد 26 شهرک و 14 ناحیه صنعتی فعال بوده و واگذاری زمین در آنها در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد