hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهره مندی شهروندان بینالودی از آب شرب سالم و باکیفیت

بهره مندی شهروندان بینالودی از آب شرب سالم و باکیفیت

همزمان با دهه مبارک فجر مراسم بهره برداری ، از 2 دستگاه آب شیرین کن سالم وباکیفیت با حضور فرماندارو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، امام جمعه وجمعی از مردم شهر بینالود صورت گرفت.

 مشهدد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد دراین  مراسم با بیان اینکه یکی از ثمرات و خدمات بسیار ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه آبرسانی بوده گفت: درتمام شهرهای استان تقریباً ۱۰۰ درصد ودر روستاها ۹۰ درصد از این نعمت بسیار بزرگ برخوردار هستند که این یک نمونه از خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری و خدمتگزاری به مردم بوده است . 

حسین اسماعیلیان ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه را از نتایج برخورداری  مردم از آب شرب سالم دانست  وافزود: در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان مشهد ۷۸ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید  که ۶۹ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به روستاهای شهرستان مشهد می باشد..

وی ادامه داد :شهر بینالود  به لحاظ کمیت   و کیفیت آب از وضعیت نامطلوبی برخوردار بودکه  بر اساس مطالعاتی که انجام شد بحث جداسازی آب شیرین در دستور کار قرار گرفت. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار داشت: با بهره برداری فاز اول این پروژه شامل ۲ دستگاه اب شیرین کن و ۴ایستگاه برداشت اب با اعتبار 26میلیارد ریال درمناطق تجمع واحد های مسکونی بخشی از مشکلات مردم شهر بینالود مرتفع می شود و انشاالله با توسعه این سیستم بتوانیم کل شهر بینالود را تحت پوشش قرار دهیم.

اسماعیلیان در خاتمه گفت : در این دهه مبارک علاوه بر این پروژه، طرح آبرسانی به ١۶ روستا در شهرستان مشهد  با ١۴ هزار نفر جمعیت و با هزینه هفتاد میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب گفت : این مراسم  حاصل زحمات افراد سختکوشی است که خدمت رسانی ارزشمندی را برای مردم ایجاد کرده اند.

حسین داوری افزود: یکی از دغدغه های  اصلی مردم بینالود  اب ناسالم بود و لبخندی که امروز بر چهره مردم شهر مشاهده می شود بهترین قدردانی از اجرا کنندگان این پروژه می باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشان داد گفتمان دینی می تواند ظرفیت های خوبی برای خدمت رسانی به مردم داشته باشداظهار داشت :امروز خدمات خوبی در این شهر انجام شده اما این خدمات کافی نیست. باید با برنامه‌ریزی‌هایی بیشترظرفیت های حدیدی ایجادشودتا جوانان وخانواده‌ها در این شهر مستقر شوند واز ظرفیت ایجاد شده، استفاده نمایند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد