hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۶ پروژه راهداری در خوزستان

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۶ پروژه راهداری در خوزستان

ایسنا/خوزستان ۶ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ۲۲ بهمن به صورت ویدئو کنفرانسی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

غلاعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۶ پروژه این اداره کل به مناسبت دهه فجر که شامگاه ۲۱ بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۲۸ کیلومتر، احداث راه روستایی به طول ۵۷ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: همچنین به همین مناسبت پروژه های ۳۰ کیلومتر آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی، ۲۳۹ کیلومتر احداث راه روستایی و ۱۰.۵ کیلومتر احداث روشنایی با اعتبار بیش از ۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه عمده پروژه های آماده کلنگ زنی در حوزه راه روستایی هستند، تصریح کرد: احداث ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی تا سال آینده از مهم ترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امیدوار هستیم با تخصیص مناسب اعتبار، شاهد اجرای آن باشیم.

بهرامی نیا با اشاره به بهره برداری مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ۲۰ کیلومتری محور اهواز – ماهشهر با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، گفت: استان خوزستان با بهره مندی از ۵۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، دارای رتبه برتر در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح کشور است.

وی ادامه داد: ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت هستند که ۹ مجتمع، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد دارند و تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

بهرامی نیا عنوان کرد: علاوه بر پروژه های امروز، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸۷۰ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرزی بین المللی شلمچه به بهره برداری رسیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد