hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 22 بهمن روز عزت سربلندی و استقلال ایران اسلامی است .

22 بهمن روز عزت سربلندی و استقلال ایران اسلامی است .

سردار غیاثی در جشنواره مالک اشتر سپاه گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبری در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند .

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت :12 تا 22 بهمن که دهه فجر انقلاب اسلامی نامیده شده بهترین فرصت برای تبیین اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد های این حرکت عظیم مردمی است که با رهبری امام خمینی (ره) عزت،سربلندی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد .

وی با بیان اینکه 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی یک ضربه سهمگین برپیکره استکبار جهانی بوده است ، گفت : همه اقشار ملت ایران در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده اند و عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم تر شده است .

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب توطئه چینی و تحریم را بر عیله ملت ایران آغاز کردند ، گفت : این اقدامات خبیثانه استکبار جهانی نه تنها راه به جایی نبرده بلکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبری در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند .

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان از مولفه های مهم تفکر انقلاب اسلامی است ، گفت : امروز تفکر انقلاب اسلامی مورد علاقه و استقبال ملت های مظلوم منطقه و جهان است  و جبهه مقاومت با بهره گیری از این تفکر و روحیه انقلابی در جبهه های مختلف در مقابله با صهیونیسم جهانی به پیروزی های بزرگی دست یافته است .

سردارغیاثی خاطر نشان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مبدا و منشاء بسیاری از پیشرفت ها و دستاورد ها در حوزه های مختلف علمی ، پزشکی ، تحقیقاتی و ... شده که اینها در سایه ایمان الهی و اتکا به توان داخلی به دست آمده اند .

وی با اینکه 22 بهمن نماد پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوت و استکبار جهانی است ، گفت : تبیین دستاورد های عظیم و منحصر به فرد انقلاب اسلامی رسالت مهم رسانه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی است .

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اهمیت و لزوم تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی در قالب های فاخر فرهنگی و هنری برای نسل نوجوان و جوان کشور ، گفت : قشر جوان کشور امروز با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در خطوط مقدم نبرد با دشمنان ایران اسلامی نقش آفرینی می کند .

سردار غیاثی خاطر نشان کرد : سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و حماسه افرینی های آنان گواه زنده بودن ، نشاط و استمرار تفکر انقلاب اسلامی در عصر حاضر هستند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد