hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بن‌بست و تحریم در نظام اسلامی هیچ معنایی ندارد/ دشمن با توطئه‌های جدید ‌به میدان آمده است‌

بن‌بست و تحریم در نظام اسلامی هیچ معنایی ندارد/ دشمن با توطئه‌های جدید ‌به میدان آمده است‌

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ‌بن‌بست و تحریم در نظام اسلامی هیچ معنایی ندارد، گفت: دشمن با توطئه‌های جدید ‌به میدان آمده است‌.

به گزارش رویدادایران به نقل از خبرگزاری تسنیم سردار محمد کرمی  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهدای عزیز به ویژه شهدایی که با امید به آینده زیر شکنجه‌های ساواک ایستادگی کردند و اراده الهی بر این شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد را گرامی بداریم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه وقتی اراده الهی باشد همه معادلات قابل تغییر است، افزود: آنجا که فرعون مکر و حیله می‌کند تا موسی از بین برود اما خداوند برای اینکه نشان دهد اراده فرعون هیچ است حضرت موسی را حفظ می‌کند؛ حضرت یوسف را در چاه انداختند اما اراده الهی بر این بود که حفظ شود؛ حضرت ابراهیم را در آتش قرار دادند اما اراده الهی بر حفظ ایشان بود.

وی ادامه داد: در دوران ستم‌شاهی نیز همه توان استکبار جمع شد تا انقلاب اسلامی محقق نشود اما امام بزرگوار با اتکای به خداوند متعال به پیش رفت و ایشان همیشه در سخنان خود تأکید داشتند ما همه هیچ هستیم و هرچه هست اراده الهی بوده و بس؛ امروز هم انقلاب اسلامی در حال پیشروی است و عمده سختی‌ها را پشت سر گذاشته است.

سردار کرمی اضافه کرد: ما از ابتدای انقلاب تحت تحریم‌های دشمنان هستیم و جنگ‌های مختلفی علیه ما طراحی کردند؛ با وجود جنگ تمام‌عیار نظامی، ما در هشت سال دفاع مقدس سربلند شدیم و با وجود جریان‌ها و گروهک‌های تروریستی که راه‌اندازی کردند و جریان منافقین، همه اینها با اراده الهی پشت سر گذاشته شد.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه خاطرنشان کرد: طرح‌هایی مثل جنگ اول و دوم خلیج فارس و جنگ 33 روزه که آمریکایی‌ها در منطقه اجرا کردند به نوعی همه علیه ملت ایران بود اما این وعده الهی است که اگر مقابل دشمنان محکم بایستید خداوند ترس را به دل دشمنان خواهد انداخت و ترسی که امروز دشمنان ما از جمهوری اسلامی دارند، اراده الهی است.

وی با تأکید بر اینکه  انقلاب اسلامی برای اجرای فرمان الهی و توسعه اسلام ناب در دنیا آمده، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال در حال پیشروی است و رهبر معظم انقلاب با همان نگاه امام خمینی(ره) و تکیه و توکل بر خداوند متعال انقلاب را به پیش می‌برند؛ اما باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان انقلاب همواره در حال طراحی توطئه‌های جدید هستند و امروز جبهه باطل به صورت تمام‌عیار برای مقابله با جبهه حق به میدان آمده است.

سردار کرمی با تأکید بر اینکه امروز در جبهه حق قوی کردن اراده‌ها و پافشاری بر آرمان‌های اسلام عزیز از موضوعات بسیار مهم است، گفت: مسئولان ما امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند چرا که خون هزاران شهید برای حفظ این انقلاب و نظام ریخته شده است. اگر مسئولین ما با تمام توان برای حل مشکلات گام بردارند، بن‌بست و تحریم هیچ معنایی ندارد چرا که خداوند متعال راه را برای ما هموار می‌کند. امروز باید خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی در اولویت مسئولان قرار گیرد چرا که این میز و فرصت خدمت بسیار کوتاه است و آنچه برای ما می‌ماند تقوای الهی است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: در پی تدابیر خوبی که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور داشته‌اند و ارتباطی که با کشورهای همسایه گرفته شده و سفر به روسیه، اتفاقات خوبی افتاده و گشایش‌هایی در حال وقوع است و سال آینده برای ملت ایران سال بسیار خوبی خواهد بود و اینها در واقع همان اراده الهی است که با وجود تحریم و در حالی که ما تحت فشار قرار داریم اما زمانی که متکی به خدا باشیم خداوند متعال راه را برای ما باز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز تلاش دشمن بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است، تصریح کرد: اسلام کارآمدترین نظام است؛ در هیچ دینی مانند اسلام این همه توجه به علوم و کار و تلاش و کوشش وجود ندارد. موضوع علم در اسلام بسیار مهم است و اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند تولید علم یعنی تولید ثروت بر همین اساس است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد