hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > برگزاری مانور اطفاء حریق در انبار نفت زاهدان

برگزاری مانور اطفاء حریق در انبار نفت زاهدان

مانور اطفاء حریق، از سوی واحد HSE شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، امروز در انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی زاهدان برگزار شد.


به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مانور ایمنی و آتش نشانی، با هدف آمادگی در برابر حوادث و آتش سوزی، در تاسیسات و انبارهای نفت، امروز با حضور معاون فنی و عملیاتی منطقه در انبارنفت شهید حاج قاسم سلیمانی زاهدان برگزار شد.
معاون فنی و عملیاتی منطقه گفت: این مانور بصورت سناریوی از پیش تعیین شده با انجام عملیات اطفاء حریق در قسمت تخلیه و بارگیری نفتکش ها و آتش سوزی یکی از مخازن سوخت انبار نفت زاهدان برگزار شد.
مهدی سلیمی، با اشاره به وضعیت مطلوب این عملیات، ضمن قدردانی از حضور تمامی واحدها و کارکنان شرکت کننده در مانور افزود: کارکنان با آمادگی کامل در این مانور شرکت نمودند و تجهیزات آتش نشانی نیز به طور کامل آماده به کار بود و بطور کلی کارکنان، نمایش مطلوبی را در مقابله با آتش اجرا نمودند.
 عملیات اطفاء حریق در محوطه بارگیری نفتکش ها و مخزن دچار حریق، ابتدا با استفاده از خاموش کنندهای دستی و سپس به وسیله تجهیزات کولینگ و فومینگ ثابت و خودروهای آتش نشانی در انبار نفت زاهدان به اجرا درآمد و گروه های عملیات کننده توانستند آتش سوزی را مهار و خاموش نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد