hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فعالیت مراکز واکسیناسیون شهر قزوین تا چه ساعتی است؟

فعالیت مراکز واکسیناسیون شهر قزوین تا چه ساعتی است؟

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون همه روز از ساعت ۸ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مرکز تجمیعی سالن حضرت رقیه (س) وابسته به سازمان مدیریت بحران استانداری، واقع در شهرک کوثر، بالاتر از فلکه سوم کوثر، جنب دادگاه انقلاب، از ساعت ۸ تا ۱۸ و همچنین دانشگاه تربیت معلم (فرهنگیان) واقع در خیابان نواب شمالی، روبروی خیابان کارگر، از ساعت ۸ تا ۱۴، به عنوان مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا فعالیت دارند.

مهرعلیان در ادامه از راه اندازی مرکز تجمیعی جدید در مسجد صاحب الزمان (عج) برای ساکنان منطقه شهرک مهدیه (آبگیلک) خبر داد و گفت: شهروندان ساکن در خیابان قائم، پیروزی، بلوار حکیم، و تندگویان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ با در دست داشتن کارت ملی، به آن مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه این سه مرکز تجمیعی در روزهای تعطیل هم فعالند، گفت: در کنار این مراکز شهروندان می‌توانند از ساعت ۸  تا ساعت ۱۴ برای تزریق واکسن کرونا، به مرکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

در موج ششم، ابتلا در تمام سنین مشاهده شده است و بیشترین مواردی که که منجر به بستری بیمار می‌شود، در افرادی است که واکسن تزریق نکرده اند، و یا بیماری‌های زمینه‌ای دارند.

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از مردم خواست برای کنترل سریع‌تر این بیماری و حمایت از کارکنان حوزه درمان و بهداشت، برای تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حساسیت بیشتری به خرج دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد