hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فقدان آیت الله صافی گلپایگانی خسارتی جبران ناپذیر است

فقدان آیت الله صافی گلپایگانی خسارتی جبران ناپذیر است

بنیاد بین المللی ثامن در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی (ره) فقدان آن مرجع فقید را که عمر پربرکت خویش را در راه ترویج علوم و معارف آل الله، دفاع از تشیع و مقابله با انحرافات بذل نمودند حقیقتا خسارتی جبران ناپذیر دانست.

بنیاد بین المللی ثامن در پیام تسلیتی به مناسبت فقدان آیت الله صافی گلپایگانی (ره) آورده است:

ارتحال فقیه والامقام، مرجع عظیم الشان جهان تشیع و بزرگ مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم الاسلام حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه موجب تاثر و تالم فراوان خادمین مکتب اهل بیت علیهم السلام در بنیاد بین المللی ثامن گردید.
 
فقدان آن بزرگوار که عمر پربرکت خویش را در راه ترویج علوم و معارف آل الله، دفاع از تشیع و مقابله با انحرافات بذل نمودند حقیقتا خسارتی جبران ناپذیر است؛ اخلاص، اخلاق، تقوا، معنویت و مراتب مودت و محبت والا و خالصانه ایشان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خصوصا حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از شاخص ترین خصوصیات آن فقیه پارسا به شمار می رود.
 
همچنین اهتمام ایشان به نشر و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام خصوصا در سطح بین الملل ستودنی بود، و همواره عنایت خاص و ویژه ای نسبت به این بنیاد و مبلغین آن داشتند، اشک شوق ایشان در بیان گزارش مبلغین هیچگاه از خاطرمان دور نخواهد شد، عاش سعیدا و مات سعیدا.
 
بدینوسیله این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان، بیت مکرم و بیوت وابسته و فرزندان معزز به ویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسن صافی گلپایگانی دامت برکاته، تسلیت عرض می نماییم؛ خداوند متعال روح این فقیه بزرگوار را در اعلی علیین در جوار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام متنعم فرماید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد