hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گوشت ۳۰۰ هزار تومانی شایعه است

گوشت ۳۰۰ هزار تومانی شایعه است

نائب رئیس اتحادیه قصابان کرج گفت: اکنون قیمت گوشت گوسفندی بدون دنبه ۱۷۰ هزار تومان و گوشت گوساله بدون دنبه ۱۷۵ هزار تومان است و بالاترین قیمت نیز مربوط به ران گوسفندی است که ۱۸۵ هزار تومان قیمت دارد.

حسین ایوبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار گوشت گمانه‌زنی‌هایی که درباره افزایش شدید قیمت وجود دارد، گفت: قیمت گوشت اخیراً تاحدی افزایش داشته ولی قیمت ۳۰۰ هزار تومانی شایعه افراد سودجو و دلالان است.

ایوبی افزود: اکنون قیمت گوشت گوسفندی بدون دنبه ۱۷۰ هزار تومان و گوشت گوساله بدون دنبه ۱۷۵ هزار تومان است و بالاترین قیمت نیز مربوط به ران گوسفندی است که ۱۸۵ هزار تومان قیمت دارد.

وی با پیش بینی افزایش قیمت گوشت در نزدیکی عید نوروز ادامه داد: افزایش قیمت در شب عید طبق معمول محتمل است ولی نمی‌توان به طور قطعی نظر داد.

وی راهکار برای کاهش قیمت‌ها را خرید نکردن مردم دانست و اظهار کرد: وقتی تقاضای بازار افت پیدا می‌کند خود به خود قیمت پایین می‌آید.

به گفته نائب رئیس اتحادیه قصابان کرج همچنین امسال موارد کمی از گرانفروشی و ارائه گوشت مانده به مردم به اتحادیه ارجاع شد که به سرعت رسیدگی و رضایت مشتری جلب شد. در اکثر موارد بدون نیاز به ورود تعزیرات این موارد مرتفع می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: ماهانه سه بازرسی از واحدها صورت می‌گیرد که با هماهنگی تعزیرات، دامپزشکی و بهداشت انجام می‌شود تا موارد تخلف به حداقل برسد. خوشبختانه واحدهای صنفی نیز همکاری لازم را دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد