hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۷ شناور لنج تجاری در اسکله صیادی نخل‌تقی عسلویه در آتش سوخت+تصویر

۷ شناور لنج تجاری در اسکله صیادی نخل‌تقی عسلویه در آتش سوخت+تصویر

در جریان آتش‌سوزی در اسکله نخل‌تقی شهرستان عسلویه ۷ شناور لنج تجاری ۱۰۰ درصد در آتش سوخت.

معاون فرماندار شهرستان عسلویه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با اشاره به آغاز آتش‌سوزی در اسکله نخل‌تقی این شهرستان اظهار داشت: حریق ساعت 3:17 دقیقه بامداد امروز رخ داد که عملیات اطفا حریق بلافاصله آغاز شد.

علی رحمانی با اشاره به اعزام تیم‌های آتش‌نشانی به محل وقوع حادثه تصریح کرد: ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری نخل تقی، بیدخون، عسلویه، پتروشیمی پردیس به  اسکله نخل تقی اعزام شدند که پس از 4 ساعت تلاش، آتش ساعت 9 صبح امروز مهار و خاموش شد.

وی عمق کم حوضچه اسکله نخل تقی را یک مشکل اساسی دانست و بیان کرد: این مهم سبب شد شناور آتش‌خوار  اداره بندر و دریانوردی نتواند در مهار آتش مشارکت کند.

وی خاطر نشان کرد: شناور آتش‌خوار نقش مهمی در مهار آتش در اسکله‌ها دارد ولی عمق دریا باید حداقل بالای 7 متر باشد که اسکله نخل تقی با عمق کم اجازه اعزام شناور آتش‌خوار برای خاموش حریق یاد شده نداد.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری عسلویه با بیان اینکه در حادثه آتش‌‌سوزی اسکله نخل تقی به کسی آسیب نرسید افزود: متأسفانه در این حریق 7 شناور تجاری و باری لنج به‌صورت 100 درصد در آتش سوخت.

رحمانی شدت وزش باد را عامل شعله‌ور شدن آتش دانست و تصریح کرد: با تلاش انجام شده لنج‌های دیگر برای جلوگیری از آتش‌سوزی در آنها، به خارج از اسکله نخل تقی هدایت شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد