hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت است

نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز گفت: نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصادق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت و حفاری بوده و شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را محقق کرده است.

در این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از چندین غرفه‌ این نمایشگاه بازدید و درخصوص مسائل مشترک در حوزه تخصصی نفت گفت‌وگو کردند.

عذاری در گفت‌وگو با دیگر مدیران شرکت حاضر در نمایشگاه بر همکاری‌های مشترک در جهت جهش تولید، بومی سازی قطعات و تجهیزات به وسیله جوانان متخصص و بی اثر کردن تحریم‌ها تاکید کرد و این نمایشگاه را مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت و حفاری دانست.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها عنوان کرد و با اشاره به دستاوردهای شرکت نفت و گاز اروندان با اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی چشم‌انداز روشنی برای این شرکت در سال‌های آینده متصور شد.

عذاری اهوازی همچنین بر حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی به منظور پیشرفت و تحقق شعار سال همکاری و تعامل با مراکز علمی، دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای ایرانی را ضروری دانست.

وی به دغدغه این شرکت در انجام مسئولیت‌های خود در حوزه محیط زیست نیز اشاره کرد.

وی در پایان بر همکاری تعامل همه جانبه با شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده با شرکت نفت و گاز اروندان نیز تاکید کرد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد