hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهره برداری بیش از یکهزار میلیارد ریال پروژه زیرساختی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در دهه مبارک فجر

بهره برداری بیش از یکهزار میلیارد ریال پروژه زیرساختی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر ۲۷ پروژه عمرانی زیرساختی با اعتبار هزینه شده یکهزار و ۲۲۸ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال در ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان بهره برداری شد.

مشهد پایگاه خبری رویدادایران-"علی بهرامی زاده" افزود: از این تعداد ۶ پروژه در حوزه تامین برق به میزان ۱۲۴.۵ مگاوات در ۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان اجرا شده و به بهره برداری رسیده است. 

وی بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر عمرانی مربوط به تامین آب به میزان ۵۵.۲۶ لیتر بر ثانیه با اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال است که در ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی بهره برداری شده است. 

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است. 

شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد