hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری ویژه برنامه زیر پرچم به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

برگزاری ویژه برنامه زیر پرچم به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه ای به همین مناسبت تحت عنوان «زیرپرچم» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان  این  برنامه با مشارکت شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان در محل محوطه شهرداری مرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ویژه کارکنان محترم شهرداری زاهدان و با حضور حسن سپاهی ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان، حجت الاسلام خیور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان، حمیدرضا عابدی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از معاونین و مدیران شهرداری زاهدان برگزار شد.
 حسن سپاهی ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان  ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و اشاره به اهمیت نقش بسیج در گرامیداشت این ایام، تشکیل بسیج مستضعفین را حرکتی بی نظیر در جهان دانست که هیچ کدام از عناصر تشکیلاتی و خط مشی آن وارداتی نیست، بلکه فرهنگ بسیج فرهنگی ناب و متکی بر انقلاب و اسلام است که خدا بر قلب حضرت امام راحل وارد کرد.
وی همچنین با اشاره بر مردمی بودن بسیج بر  ضرورت نقش آفرینی بسیج بویژه بسیج ادارات در شهرداری و شورای اسلامی در زمینه حرکت در مسیر انقلاب تاکید  کرد و در این باره تصریح کرد: وظیفه فردی هرکدام از اعضای بسیج بخصوص بسیجیان ادارات تلاش جهت انجام خدمت بدون منت و جهادی برای رشد و پیشرفت شهر است.
وی از جمله وظایف مهم بسیج ادارات را همکاری و ارتباط تنگاتنگ با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین مساجد اهل تسنن و تشیع شهر زاهدان در زمینه برگزاری مراسمی از قبیل یادواره شهدا، همایش ها و تلاش در زمینه شناخت و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی دانست.
 لازم به ذکر است اجرای سرود جمهوری اسلامی و همچنین سرودهای انقلابی توسط گروه مارش نظامی ارتش، پخش نماهنگ های انقلابی، اجرای موسیقی زنده سرود ایران و روایتگری انقلاب از جمله بخش های اجرا شده در این مراسم بود.  

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد