hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان

تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی استان تاکید کرد.

آقارضا فتوحی در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان که در محل معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت مراکز تولید و ثروت استان، کمتر شدن دغدغه‌های معیشتی مردم را به دنبال دارد. از این رو نه تنها نباید اجازه دهیم این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید به دنبال راهکارهای تقویت آن‌ها در سطح استان و ملی باشیم.

وی با اشاره به سهمیه مصارف صنایع و شرکت‌ها در استان بیان کرد: همراهی و همکاری بین‌بخشی مدیران صنایع و شرکت‌هایی چون گاز، برق، آب و… باید بیش از پیش شود و در این زمینه پیشنهادات فنی که به اعتقاد کارشناسان قابلیت عملیاتی شدن دارد را ارایه دهند تا این پیشنهادات در سطح ملی پیگیری و دنبال شود. 

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: واحدهای تولیدی، ادارات برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره جهت جلوگیری از مشکلات واحدهای تولیدی باعث رونق بخش اقتصاد می‌شود.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، فتوحی ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور افزود: ضرورت دارد با درایت، مسئولان کشوری در جریان مشکلات مختلف استان قرار گیرند و در راستای رفع تمامی این مشکلات و توسعه استان گام برداریم.

در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و میزان تولید آن ارایه داد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد