hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سرنشینان ۱۸ خودروی گرفتار در برف و کولاک در سمنان نجات یافتند

سرنشینان ۱۸ خودروی گرفتار در برف و کولاک در سمنان نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی و نجات سرنشینان ۱۸ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای کوهستانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 52 سرنشین 18 خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان سمنان به همت امدادگران جمعیت هلال‌احمر این استان امدادرسانی شدند.

وی افزود: این خودروها در محورهای دامغان به کیاسر، میامی- ری‌آباد روستای تلوبین، شهمیرزاد به فولادمحله و شاهرود به آزادشهر گرفتار برف و کولاک شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تأکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد به مناطق کوهستانی و برفی گفت: شهروندان قبل از آغاز سفر از شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کنند و تا جای ممکن نیز از رفتن به سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برفی خودداری کنند.

سرهنگ تقی کبیری، رئیس پلیس‌راه استان سمنان نیز اظهار داشت: جاده‌های شاهرود - گرگان (مسیر توسکستان)، شهمیرزاد - کیاسر و گلوگاه - دیباج به علت بارش برف و کولاک و بنا به درخواست پلیس‌راه استان‌های گلستان و مازندران تا اطلاع ثانوی بسته است.
وی با بیان اینکه سایر جاده‌های استان سمنان باز است گفت: تردد در دیگر مسیرهای مواصلاتی استان سمنان هم اکنون با رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیر چرخ، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه برقرار است.


رئیس پلیس‌راه استان سمنان نیز به شهروندان توصیه کرد؛ سوخت کافی پوشاک گرم و غذای فاسدنشدنی در صورت الزام به سفر همراه با خود داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد