hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > زمان عرضه آیفون SE و مشخصات این گوشی فاش شد

زمان عرضه آیفون SE و مشخصات این گوشی فاش شد

آیفون SE اپل با قیمت ۳۹۹ دلار در نیمه سال جاری به بازار‌های جهانی عرضه می‌ شود.

به گفته تحلیلگران اپل قصد دارد تلفن میان رده خود را با قابلیت اینترنت ۵G در نیمه اول سال جاری به بازا‌های جهانی عرضه کند.

به گزارش سایت digitaltrends؛ مقرون به صرفه‌ترین آیفون اپل سری سوم SE است که پیش بینی می‌شود در اوایل ماه مارس رونمایی شود. در ادامه این مطلب ما به برخی از قابلیت‌های گوشی جدید آیفون می‌پردازیم.

قابلیت های گوشی جدید اپل

طراحی

براساس گزارش‌ها، مقرون به صرفه‌ترین گوشی اپل که دارای صفحه نمایش LCD ۴.۷ اینچی و طراحی شبیه به iPhone ۸ خواهد بود، آیفون SE است. این بدان معناست که آیفون SE بعدی هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نخواهد داشت و احتمالاً در رنگ‌ آبی عرضه می‌شود. براساس آخرین شایعات سری سوم این آیفون بر اساس iPhone XR مجهز به اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری است.

طراحی SE

گزینه‌های پردازنده و ذخیره سازی

به گفته تحلیلگران، آیفون SE فعلی با پردازنده A۱۳ Bionic کار می‌کند، اما پیش بینی می‌شود سری سوم این آیفون از تراشه A۱۵ Bionic استفاده کند. از زمانی که اپل آیفون SE را معرفی کرد، همیشه همان پردازنده نسل فعلی آیفون خط اصلی را داشتند، بنابراین طبیعی است که در سال جاری نیز همین اتفاق بیفتد. شایعات هنوز در مورد قابلیت‌های ذخیره سازی چیزی فاش نکردند، اما انتظار می‌رود این گوشی در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

پردازنده گوشی SE

دوربین

از آنجایی که ظاهر گوشی جدیداپل شبیه iPhone ۸ است، پیش بینی می‌شود سری سوم SE نیز دارای یک دوربین است که به گفته تحلیلگران کیفیت دوربین گوشی جدید اپل همچون آیفون ۱۲ خواهد بود.

اتصال اینترنت۵G

یکی از مواردی که همه شایعات روی آن اتفاق نظر دارند، پشتیبانی سری سوم آیفون SE از اتصال ۵G است. در ماه اکتبر، وبلاگ ژاپنی Macotakara و تحلیلگر راس یانگ نیز از پیش بینی کو در مورد آیفون SE ۵G حمایت کردند.

اینترنت 5G

گوشی جدید بدون پشتیبانی از MagSafe

نکته دیگر در مورد iPhone SE ۳ عدم پشتیبانی از MagSafe است. گفته شده، آیفون SE ۳ از آخرین فناوری MagSafe اپل پشتیبانی نخواهد کرد.  آیفون SE (نسل سوم) که قرار است جانشین آیفون SE (نسل دوم) عرضه شده در آوریل ۲۰۲۰ باشد، طراحی شاسی را حفظ خواهد کرد و به پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi ادامه خواهد داد. اما از قابلیت  MagSafe پشتیبانی نخواهد کرد.

آیفون SE ۳ چه زمانی عرضه می‌شود؟

طبق گزارش بلومبرگ در فوریه ۲۰۲۲، آیفون SE ۳ می‌تواند در ۸ مارس رونمایی شود. به گفته مارک گورمن، اپل در حال برنامه ریزی رویدادی در اوایل ماه مارس است که در آن این iPhone SE ۳، یک iPad Air و یک مک جدید معرفی کند. پیش بینی می‌شود حجم تولید آن برای سال ۲۰۲۲ به ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه برسد.

قیمت آیفون SE ۳ چقدر است؟

در حال حاضر، هیچ شایعه‌ای در مورد قیمت آیفون SE ۳ جدید وجود ندارد. از آنجایی که این آیفون مقرون به صرفه‌ترین است، احتمالاً در قیمت ۳۹۹ دلار باقی خواهد ماند.

برنامه معامله اپل برای گوشی‌های غیرآیفون مسلماً به اندازه ارزش‌های مبادله آیفون جذاب نیست، با این وجود می‌تواند به میانگین قیمت شروع ۲۶۹ تا ۳۹۹ دلار برای آیفون SE منجر شود، که هنوز هم بسیار رقابتی است.

جی پی مورگان گفت که انتظار می‌رود تقاضای مصرف کنندگان برای ارتقا‌های عمده مانند مدل‌های ۵G همچنان قوی باقی بماند و همچنین در اولویت عرضه قرار گیرد، حتی اگر تقاضا برای اکثر محصولات سخت افزاری از جمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و رایانه‌های شخصی کاهش یابد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد