hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > با حضور خانواده های قرآنی؛ جشنواره قرآنی اسوه حسنه در زاهدان برگزار شد

با حضور خانواده های قرآنی؛ جشنواره قرآنی اسوه حسنه در زاهدان برگزار شد

با حضور خانواده های قرآنی، جشنواره قرآنی اسوه حسنه در شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش  رویداد ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این جشنواره که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام‌محمد باقر(ع) و فرا رسیدن ماه پر فیض رجب، بر توجه بیش از پیش به ایام ماه و بهره گیری مناسب از این روزها، تاکید کرد.

حجت الاسلام منصور باقر بیک تبریزی ضمن تاکید بر توجه به آیات قرآن کریم و مفاهیم و تفسیر آنها و اشاره به حدیث کسا و اثرات آن بر خانواده ها، افزود:  این حدیث، یک دوره درس اخلاق خانواده است و نکات بسیار مهم تربیتی و آموزشی در آن نهفته است که باید آنها را در زندگیمان مورد استفاده قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ بار رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۰ تا کنون در خصوص جمعیت صحبت کرده اند و این امر نشان از اهمیت موضوع است.

مسئول اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم، گفت: این جشنواره، به همت موسسه قرآنی بحر العلوم و با همکاری این اداره برگزار شده و در دو بخش شفاهی و کتبی انجام می شود.

مهدی علی محمدی افزود: این جشنواره شامل قرائت قرآن کریم از سوره های در نظر گرفته شده توسط قاریان بانو و آقای خانواده های قرآنی حاضر در مراسم و ۶ سوال مفاهیم، تفسیر آیات قرآن کریم است.

وی تاکید کرد: در پایان این مراسم از ۵ خانواده برتر شرکت کننده با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد‌.

شایان ذکر است در این جشنواره، مسابقاتی نیز ویژه حاضران برگزار شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد