hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > احیای ۸ کارخانه و بازگشت ۵۰۰ نفر به اشتغال در ۶ ماه اخیر

احیای ۸ کارخانه و بازگشت ۵۰۰ نفر به اشتغال در ۶ ماه اخیر

رئیس کل دادگستری استان گلستان از احیای هشت کارخانه تعطیل شده و بازگشت به کار ۵۰۰ نفر در ۶ ماه اخیر خبر داد. ‌

حیدر آسیابی امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب و توفیقات نظام در ۴۳ سال گذشته، اظهار کرد: امروز اگر ضعفی در کشور وجود دارد مرتبط به خود مدیران و عملکرد آنهاست وگرنه کشور مدام با وجود همه دشمنی ها در حال پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و نظامی به جایگاهی رسیده ایم که دوست و دشمن به آن غبطه می خورند، افزود: اگر دستاوردهای جنگ تحمیلی و دفاع از حرم نبود دشمن با ما پای میز مذاکره نمی آمد زیرا آنها می دانند که اتحاد جهانی هم توان مقابله با عزم و اراده مردم و ملت ما را ندارند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه به نظر می رسد در تبیین این دستاوردها باید انعکاس ویژه تری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کار رسانه ای قوی در تبیین دستاوردهای انقلاب یکی از ضرورت های امروز کشور است که در این عرصه شما خبرنگاران در خط مقدم هستید.

آسیابی با تاکید بر اینکه آنچه ما از دوران قبل از انقلاب یادمان هست جز خفقان و فقر چیزی یادمان نمی آید، گفت: امروز سطح سواد، تعداد سرشار پزشک، بیمارستانهای تخصصی؛ جاده ها، امکانات و تجهیزات شخصی در منازل قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و حتی مثلا مبل را ما قبل انقلاب اصلا ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه شاه ملعون موقع فرار ۱۰۰ میلیارد دلار را از کشور با خودش خارج کرد، اضافه کرد: به این نکته توجه کنید که این مبلغ در آن زمان یک مبلغ ماورای نجومی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه بنده ۶ ماه هست که مسئولیت قبول کرده و در این مسند قرار گرفته ام، تصریح کرد: در همین فرصت کم از همه حوزه های قضایی استان حداقل یک بار و برخی را تا چهار بار بازدید کرده ام با این توضیح که بازدیدها هم این نبوده که در دفتر رئیس دادگستری و دادستان را ببینیم، بلکه تک تک اتاقهای همکاران حتی آبدارخانه را سرکشی کردیم.

آسیابی با تاکید بر اینکه در این بازدیدها هم نقاط ضعف و قوت و هم‌نیازمندی ها بررسی شده است، اظهار کرد: به جز برخی از نیازمندی های کلان الباقی نیازها را ظرف یک تا دو هفته به قید فوریت و با جدیت تامین کرده ایم.

وی با اعلام این نکته که تمامی بازدیدها همراه با دیدارهای مردمی و حضور در شهرک و ناحیه های صنعتی شهرستان ها و برگزاری جلسه در محل خود شهرک صنعتی بوده است، ادامه داد: به صورت نمونه مشکل سند شهرک صنعتی بندر ترکمن که ۱۸ سال بود مرتفع نشده بود بعد از ۴۸ ساعت از بازدید و جلسه ضمن رفع مشکل سند صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در جریان این بازدیدها ۸ کارخانه احیا و ۵۰۰ نفر بازگشت به کار داشته اند، خاطرنشان کرد: هر سهشنبه از ابتدای صبح تا هر زمانی که ارباب رجوع حضور داشته باشد دیدارهای مردمی را خواهیم داشت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد