hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > واکنش پلیس به کلیپ دعوای ساختگی و سرقت از منازل در اهواز/ این موضوع از اساس کذب است

واکنش پلیس به کلیپ دعوای ساختگی و سرقت از منازل در اهواز/ این موضوع از اساس کذب است

ـ سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر دعوای ساختگی و سرقت از منازل در اهواز در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع از اساس کذب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهوازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری  در رابطه با انتشار کلیپی در فضای مجازی پیرامون سرقت از منازل اهواز اظهار داشت: در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه عده‌ای با دعوای ساختگی اقدام به سرقت از منازل در شهرستان اهواز می کنند که این موضوع از اساس کذب است.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز  عنوان داشت: به منظور حفظ آرامش جامعه، پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش کنندگان اذهان عمومی، شایعه پردازان و نیز انتشار دهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می کند.

وی تصریح کرد: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مصمم بوده و با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند.



سرهنگ کشوری در پایان بیان داشت:انتظار می رود شهروندان هنگام بازنشر و یا ارسال یک خبر در فضای مجازی به منبع، تاریخ و بستر انتشار خبر دقت کنند و در خصوص گوینده خبر و هدف انتشار آن تحقیق کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این نیز پلیس فتا خوزستان نسبت به انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی و برخورد قاطع با تشویش کنندگان اذهان عمومی هشدار داده بود.

انتشار روز افزون اخبار جعلی و شایعه در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد