hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در شرایط کرونایی اعلام شد

نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در شرایط کرونایی اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در شرایط کرونایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در حال حاضر 7 شهرستان استان مرکزی شامل اراک، ساوه، دلیجان، تفرش، خمین، شازند و خنداب در وضعیت قرمز قرار گرفته است، همچنین 4 شهرستان شامل آشتیان، فراهان، زرندیه و  محلات در استان مرکزی به وضعیت نارنجی درآمده اند و تنها یک شهرستان کمیجان در حال حاضر در وضعیت زرد قرار گرفته و هیچ شهری در وضعیت آبی نیست که نشان از خطر بالای کرونا در استان مرکزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس استان  در روز شنبه 16 بهمن ماه بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرستان‌ها دچار تغییراتی شده است به طوری که در شهرستان‌های طیف قرمز آموزش در همه دوره های تحصیلی شهر و روستا به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار خواهند شد.

بهرام حسین آبادی افزود: در شهرستان‌های طیف نارنجی دوره ابتدایی اعم از شهر و روستا غیر حضوری و آموزش در بستر شبکه شاد و متوسطه اول و دوم حضوری و ترکیبی  با رعایت گروه‌بندی و پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.



 وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های طیف زرد در تمامی دوره های تحصیلی آموزش اعم از شهر و روستا به‌صورت حضوری، ترکیبی با رعایت گروه‌بندی و پروتکل‌های بهداشتی دایر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: این الگو صرفا برای روز شنبه 16 بهمن بوده و در مورد ادامه فعالیت آموزش در باقی ایام هفته آتی  پس از برگزاری ستاد کرونای استان اطلاع رسانی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد