hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری نمایشگاه صنایع ساختمانی در سیستان و بلوچستان

برگزاری نمایشگاه صنایع ساختمانی در سیستان و بلوچستان

نمایشگاه توانمندی های های صنایع کوچک و متوسط در زمینه صنایع ساختمانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.



به گزارش رویداد ایران مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در زمینه صنایع ساختمان در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
"علیرضا راشکی" اظهار داشت:در این نمایشگاه تعداد ۵۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی سیستان و بلوچستان که در حوزه صنایع ساختمانی فعالیت می کنند حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: این تعداد واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۴۰۰ میلیارد ریال ، بر اساس ارقام دفتری توانسته اند برای ۴۸۰نفر ایجاد اشتغال کنند.
▪️رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تعداد ۵۷ غرفه با گستره ۱۵۰۰ متر مربع در اختیار این واحد های تولیدی قرار گرفته است.
راشکی اضافه کرد: انواع تیرچه صنعتی ،بتن، انواع بلوک و آجر ،انواع درب و پنجره های دوجداره و ضد سرقت،قیر ،ایزوگام ،کابینت آشپزخانه ، فوم پلی استایرن ، راه پله های فلزی کاشی و سرامیک ، سازه ها و اسکلت های فلزی ، فنس و مفتول فلزی و انواع لوله های پلی اتیلن تولیدات واحد های شرکت کننده در نمایشگاه است.
وی یاد آور شد: هم اکنون تعداد ۴۰۰ واحد تولیدی در زمینه ساختمانی در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند.
راشکی اضافه کرد:  این نمایشگاه در طی ۲ روز از ساعت ۴ لغایت ۸ شب در محل دایمی نمایشگاه های زاهدان در حال برگزاری است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته قرار است دستگاههای اجرایی که در بخش زیر ساخت فعالیت می کنند از نمایشگاه بازدید کنند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد