hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همزمان با دهه مبارک فجر دو واحد تولیدی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بهره برداری شد.

همزمان با دهه مبارک فجر دو واحد تولیدی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بهره برداری شد.

از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایرانشهر و کنارک با حضور استاندار سیستان و بلوچستان همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری شد

همزمان با دهه مبارک فجر دو واحد تولیدی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بهره برداری شد.
به گزارش روابط عمومی ، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون حمایت از فعالان اقتصادی در عرصه صنعت و تولید ،علی الخصو ص صنایع کوچک یکی مهم ترین وظیفه های ما در جهاد اقتصادی به شمار می رود.
"حسین مدرس خیابانی "در آیین بهره برداری از ۲ واحد تولیدی اظهار داشت: بر اساس نام گذاری سال بر طبق فرمایش مقام عظمای ولایت یعنی "تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " باید تسهیل در شرایط واگذاری زمین، صدور مجوزها و پشتیبانی های توامان از واحد های تولیدی در راس امور دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد.
وی افزود: این استان ظرفیت بالایی در بحث صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور دارد و ایجاد زیرساخت‌های راه و تجهیز اسکله‌ها به فیبر نوری و اینترنت و شبکه مخابراتی نیز مورد تاکید است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: این دو واحد شامل ساخت و تعمیر انواع شناور و سردخانه هستند و به ترتیب در شهرک های صنعتی کنارک و ایرانشهر استقرار دارند.
"علیرضا راشکی"  اظهار داشت: واحد تولیدی شناور مستقر در شهرک صنعتی کنارک با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و گستره ۲ هکتار زمینه اشتغال را برای ۲۰ نفر بر اساس ارقام دفتری فراهم کرده است.
وی افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۱۵ فروند لنج کامپوزیتی ، ۲۵ فروند قایق صیادی موتوری ،۱۰ عدد قایق تندرو تفریحی و ورزشی و تعمیر  ۲۵فروند قایق موتوری را سالیانه دارا است.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سردخانه مستقر در شهرک صنعتی ایرانشهر نیز با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال بر اساس ارقام دفتری  ،در زمینی به گستره 3 هزار و ۱۵۰ متر مربع استقرار دارد.
راشکی اضافه کرد: این سرد خانه نیز ، توانسته است زمینه اشتغال را برای ۲۵ نفر فراهم کند .


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد