hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > وضعیت کرونا در استان مرکزی هرروز نگران‌کننده‌تر می‌شود/ ۷ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز

وضعیت کرونا در استان مرکزی هرروز نگران‌کننده‌تر می‌شود/ ۷ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز

رئیس علوم پزشکی اراک گفت: ۷ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارد.

سیدمحمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک ، با اشاره به وضعیت کرونایی استان مرکزی اظهار داشت: در روزها و هفته‌های اخیر بارها درباره شیوع کرونا و سرعت ابتلا در سطح استان مرکزی هشدار دادیم ولی متاسفانه به دلیل ساده‌انگاری شرایط استان خطرناک شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر 7 شهرستان استان مرکزی شامل اراک، ساوه، دلیجان، تفرش، خمین، شازند و خنداب در وضعیت قرمز قرار گرفته این درحالیست که پیش از این اراک، ساوه و دلیجان وضعیت قرمز داشتند.

جمالیان تصریح کرد: با عدم رعایت دستورالعمل ها، 4 شهرستان تفرش، خمین، خنداب و شازند که قبل از این در وضعیت نارنجی کرونایی بودند اکنون با تغییر رنگ به وضعیت قرمز درآمده اند.

وی اضافه کرد: همچنین4شهرستان شامل آشتیان، فراهان، زرندیه و  محلات در استان مرکزی به وضعیت نارنجی درآمده اند این درحالیست که زرندیه و آشتیان پیش از این در وضعیت زرد شیوع کرونا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: تنها یک شهرستان کمیجان درحال حاضر در وضعیت زرد قرار گرفته و هیچ شهری در وضعیت آبی نیست که نشان از خطر بالای کرونا در استان مرکزی است.



جمالیان خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد کرونای استان مسائل و دغدغه های خود را اعلام کردیم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد، همچنین باتوجه به اینکه کاشان وضعیت قرمز کرونایی دارد نگران دلیجان و ساوه هستیم بنابراین فرمانداران این دو شهرستان باید دغدغه بیشتری نسبت به سایر فرمانداران داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد