hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی واقع در شهرکها و نواحی صنعتی استان آزادسازی شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده در حاشیه نشست برنامه ریزی افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بمناسبت دهه مبارک فجر افزود : این در حالی است که در 10 ماهه سال گذشته طی فسخ 30 قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی 18 هکتار آزادسازی شده بود. 

رئیس مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی  هیات ادامه داد : داوری این شرکت در راستای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و همچنین کیفی سازی قراردادهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان نسبت فسخ قرارداد و آزادسازی این اراضی اقدام کرده است. 

بهرامی زاده بیان کرد: در این راستا در مدت ۱۰ ماهه امسال ۲۶۱ قرارداد به وسعت ۱۲۹ هکتار به دلیل راکد بودن اراضی و انجام هیچ نوع ساخت و ساز صنعتی در آن توسط هیات داوری شرکت شهرکهای صنعتی استان فسخ شده است. 

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۴ قرارداد به وسعت ۹۰ هکتار در محاکم قضایی خراسان رضوی مطرح شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در نتیجه این اقدامات ۴۲ قرارداد به میزان ۲۵ هکتار آزادسازی شد که از این تعداد ۲۲ قرارداد با وسعت ۱۳ هکتار خلع ید شده و ۲۰ قرارداد به میزان ۱۲ هکتار ناشی از انصراف پس از فسخ قرارداد از حضور در نشستهای هیات داوری است. 

 کل اراضی در اختیار شرکت شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۷۲۹ هکتار است که تاکنون پنج هزار و ۵۵۸ هکتار آن عملیاتی شده و سه هزار ۶۷۱ هکتار زمین صنعتی فراهم شده است. 

شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد