hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای بیش از ۶ هزار طرح اشتغال برای مددجویان سیستان‌وبلوچستان

اجرای بیش از ۶ هزار طرح اشتغال برای مددجویان سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، امسال ۶۳۰۵ طرح اشتغال در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، امسال ۶۳۰۵ طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیارد تومان در سطح استان اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه مسکن پرهزینه‌ترین خدمت در سبد هزینه خانوارهاست، افزود: در این ایام، ۱۳۰ واحد مسکن مددجویی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان نیز در سطح استان افتتاح خواهد شد. مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در روز جمعه، ۱۵ بهمن، مدیران و رؤسای ستادی ادارات کمیته امداد استان در نماز جمعه حضور یافته و علاوه بر برپایی میز خدمت، به بیان عملکرد، کارنامه و برنامه‌های کمیته امداد خواهند پرداخت. 

وی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، تعداد ۱۵۴۰ سری جهیزیه شامل کالاهای ضروری از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی نیز میان نوعروسان نیازمند استان توزیع خواهد شد که ارزش آن در مجموع ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون است.

 عبادی اظهار کرد: اهدای ۲۳۰۰ دستگاه تبلت به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند سطح استان و توزیع آبگرمکن گازی و لوازم گرمایشی نیز از برنامه‌های کمیته امداد استان در این ایام است. 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: همایش محوری با عنوان «جایگاه و نقش جوانان در گام دوم انقلاب» همراه با تقدیر از حامیان بومی و کارآفرینان برتر استان نیز ۱۸ بهمن در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد