hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بهره برداری از ۳ هزار و ۶۹۳ طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از ۳ هزار و ۶۹۳ طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: ۳ هزار و ۶۹۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۲۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان مصطفی بیک‌مداح د ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام دهه فجر امسال بخشی از پروژه‌های عمرانی در حوزه روستایی، اعم از اجرای طرح هادی، طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و مسکن محرومین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

   وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف طرح‌های هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی است، افزود: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از سه هزار و ۶۹۳ واحد مسکن روستایی، ۱۰ طرح هادی روستایی و ۴۹ واحد مسکن اقدام ملی در سطح استان سیستان و بلوچستان است.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۵ طرح هادی روستایی با پیش‌بینی اعتبار ۵۱ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان آغاز می‌شود، گفت: ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می‌روند.

   وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.

   بیک مداح با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۷۲۳ واحد از طرح اقدام ملی شهرک قدس شهر زاهدان در دهه فجر امسال بیان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان در موعد مقرر به ثمر نشسته ومردم شریف استان به ویژه روستاییان عزیز از مواهب توسعه بیش از پیش برخوردار شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد