hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم 

آغاز عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش رویدادایران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: طول کلی مسیر ارتباطی زاهدان - بم در حوزه استحفاظی این اداره کل ۱۸۶ کیلومتر است که تاکنون در این مسیر ۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: همچنین هم اینک ۲۲ کیلومتر بزرگراه در این مسیر توسط این اداره کل در دست ساخت است که تکمیل و بهره برداری از آن به بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری ۱۰ کیلومتر باند دوم در مسیر زاهدان_ بم به بهره برداری می رسد.
اکبری هزینه ساخت هر کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان را متوسط بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای تبدیل ۸۴ کیلومتر باقی مانده این مسیر ترانزیتی استان به بزرگراه نیازمند تخصیص افزون بر هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.
وی خاطر نشان کرد: محور مواصلاتی زاهدان - بم یکی از کریدورهای اصلی ترانزیت در محور جنوب شرق بشمار می رود که توسعه آن نقش مهمی در رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان و کشور دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد