hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > «برف آخر» با امین حیایی و احسان علیخانی در جشنواره فیلم فجر/ «لایه‌های دروغ»؛ قصه یک آتش‌نشان ایرانی

«برف آخر» با امین حیایی و احسان علیخانی در جشنواره فیلم فجر/ «لایه‌های دروغ»؛ قصه یک آتش‌نشان ایرانی

امروز در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «برف آخر» و «لایه‌های دروغ» نمایش داده می‌شوند.

امروز در سومین  روز از  چهلمین جشنواره فیلم فجر، در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «برف آخر» و «لایه‌های دروغ» نمایش داده می‌شوند.

فیلم سینمایی «برف آخر» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی است. «برف آخر» در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده و نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. 

 امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی نیز سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.

لایه های دروغ

لایه‌های دروغ

فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب اولین پروژه مشترک بین ایران و فنلاند و در سطح بین‌المللی است. این فیلم که یکی از آثار راه یافته به چهلمین جشنواره فجر است، علاوه بر ایران در خارج از کشور هم به نمایش در می‌آید.

این اثر سینمایی، درباره قهرمان آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود؛ رامین سهراب خود نقش آتش نشان را در این فیلم بازی می‌کند.




«لایه‌های دروغ» اولین تجربه حضور سهراب در جشنواره فیلم فجر است. سهراب که بیشتر در آمریکا و فنلاند به عنوان کارگردان، بازیگر و بدلکار فعالیت داشته، می‌گوید: لایه‌های دروغ تنها فیلم اکشن در جشنواره فجر امسال است و امیدوار است مخاطبان و منتقدان با دید باز آن را بنگرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد