hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هشدار پلیس راه استان مرکزی به رانندگان/ تمام محورهای مواصلاتی دچار مه‌گرفتگی شده است

هشدار پلیس راه استان مرکزی به رانندگان/ تمام محورهای مواصلاتی دچار مه‌گرفتگی شده است

پلیس راه استان مرکزی به رانندگان هشدار داد: جاده‌های استان مرکزی با مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی مواحه است.

سرهنگ محمد پورشمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراراک، با اشاره به وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: هم‌اکنون در محور مواصلاتی اراک- قم، کنارگذر اراک، اراک- توره، اراک- فرمهین، با مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی مواجه هستیم و دیگرمحورهای مواصلاتی استان دارای ترافیک روان و تردد به صورت عادی در جریان است.

وی افزود: از رانندگان درخواست داریم تا با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه،  از ترمزهای ناگهانی استفاده نکنند چراکه این امر سبب بروز حوادث و تصادفات می‌شود.

پورشمس تصریح کرد: سرعت مطمئنه تنها به اندازه سرعت مجاز در جاده مربوط نمی شود بلکه گاهی بسیار کمتر از آن نیز هست و سرعت مطمئنه یعنی سرعتی که راننده بتواند در آن صورت وسیله نقلیه خود را به آسانی و به درستی کنترل و فاصله طولی مناسب با دیگر وسایل نقلیه را رعایت کند.



رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: تجهیزاتی مانند برف پاک کن و وسایل گرمایشی از ضروریات رانندگی در شرایط بارانی ومه گرفتگی است بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود، تا در شرایط مه گرفته هرگز با شیشه بخار گرفته رانندگی نکرده و در هنگام رانندگی در چنین شرایطی به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران نیز توجه بیشتری داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد