hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آموزش دانشجویان دکتری و ارشد در دانشگاه علامه حضوری می شود

آموزش دانشجویان دکتری و ارشد در دانشگاه علامه حضوری می شود

رئیس دانشگاه علامه گفت: آموزش دانشجویان دکتری و ارشد در دانشگاه علامه در ترم پیش رو حضوری می شود و کلاس های عملی دانشجویان کارشناسی نیز حضوری برگزار می شود.

عبدالله معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در ترم گذشته آموزش دانشجویان دکتری به صورت حضوری ارائه شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ترم گذشته حتی امتحان جامع دانشجویان دکتری را به صورت حضوری برگزار کردیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی درباره برنامه این دانشگاه برای نحوه آموزش در ترم تحصیلی پیش رو گفت: برای ترم آینده برنامه دانشگاه علامه این است که در تمامی مقاطع آموزش حضوری باشد اما از آنجا که نمی توانیم اسکان ۱۰۰ درصدی در خوابگاه ها داشته باشیم به همین دلیل آن دسته از دانشجویان دوره کارشناسی که کلاس عملی دارند(مثل تربیت بدنی) امکان حضور در دانشگاه را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علامه ضمن بیان این مطلب که آموزش برای تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حضوری است، خاطرنشان کرد: امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معتمدی در ادامه تاکید کرد: با توجه به پیک جدید کرونا اگر احیانا در دستورالعمل های ستاد ملی کرونا تغییری ایجاد شود و شرایط خاصی را به ما اعلام کند حتما در این سیاست ها تجدید نظر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و اینکه برخی شهرها قرمز شده، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم پیش رو تا ۲۰ فروردین به شکل مجازی برگزار می شود و از ۲۰ فروردین به بعد صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علامه ضمن اعلام اینکه از حضور دانشجویان واکسن نزده در خوابگاه جلوگیری خواهد شد، گفت: در راستای رعایت پروتکل ها و برقراری فاصله اجتماعی بیش از ۵۰ درصد امکان اسکان دانشجویان در خوابگاه را نداریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد