hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد

رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان بازگشته است، به گفته مسئولان امیکرون سیر صعودی خود را پیدا کرده و شاهد افزایش ابتلا و بستری‌ها در مراکز درمانی استان هستیم.

بر اساس اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای مختلف، وضعیت کرونایی شهر خرم آباد قرمز شده، بروجرد، الیگودرز و سلسله در وضعیت نارنجی کرونا و کوهدشت، دلفان، ازنا، دورود، رومشکان، دلفان، پلدختر و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

رنگ آبی از نقشه کرونایی لرستان حذف شده و به گفته متولیان امر، امیکرون در این استان روند صعودی پیدا کرده و ابتلاء و بستری‌های کرونا روز به روز در حال افزایش است.

روند صعودی ابتلاء و بستری‌های متعدد کرونا در لرستان

بهرام ستاری معاون استاندار لرستان با اشاره به روند صعودی ابتلاء و بستری‌های متعدد کرونا در لرستان اظهار داشت: در این راستا تاکید ما به مردم عزیز استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم تجمع‌های غیر ضروری و استفاده از ماسک است.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد

وی بیان داشت: امیدواریم که با رعایت موارد یاد شده، روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونا در استان متوقف شود.

امیکرون مدارس را تعطیل کرد

معاون استاندار لرستان گفت: فعالیت همه مراکز پیش دبستانی، مدارس دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان خرم آباد با وضعیت قرمز کرونایی از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

ستاری افزود: فعالیت همه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی از فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد

وی بیان داشت: فعالیت آموزشی مدارس در سایر شهرستان‌های استان با رنگ بندی زرد به صورت ترکیبی حضوری و مجازی کما فی السابق انجام می‌شود.

ابتلاء به کرونا ۲۰۰ هزار تایی شد

مریم کوشکی دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۳۸۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون متأسفانه دو هزار و ۶۹۱ نفر به علت ابتلاء به کرونا در لرستان فوت کرده‌اند.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در استان را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

کوشکی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند افزایشی موارد بستری و ابتلاء به کرونا در استان گفت: در این راستا تکمیل واکسیناسیون، به خصوص دُز سوم، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، تهویه، شستن دست، دوری از تجمعات و فاصله اجتماعی مورد تاکید است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد