hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش بستن موی سر با دستمال سر

آموزش بستن موی سر با دستمال سر

در این مطلب با انواع مدل های بستن مو با باندانا آشنا خواهید شد که امیدواریم این با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید به موهایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

باندانا از انواع دستمال های چهارگوش می باشد که شبیه به روسری کوچک است و از این اکسسوری برای تزیین موها استفاده زیادی می شود. بستن مو با باندانا امروزه در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده است و شما می توانید به کمک این اکسسوری تغییرات قابل توجهی را در مدل موهایتان ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: 

آموزش بستن مو بدون کش با روش های مختلف


نحوه بستن مو با باندانا

باندانا همان دستمال سر است و این اکسسوری کاربردهای زیادی دارد و برای تزیین موها یا بستن دور گردن از آن استفاده می شود همچنین می توانید از باندانا برای بستن دور مچ و دور سر نیز استفاده کرد.



آموزش بستن موی سر با دستمال سر

برای بستن موها به کمک باندانا روش های زیادی وجود دارد که برخی از این روش های پرطرفدار عبارتند از :

۱. گره زدن دستمال سر در قسمت بالایی سر از انواع روش های پرطرفدار و جذاب می باشد و شما می توانید به کمک این روش به موهایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید می توانید مقداری از موهایتان را از زیر باندانا بیرون بریزید تا صورت تان زیباتر به نظر برسد.

۲. اگر موهای شما بلند است می توانید برای ایجاد تنوع در مدل موهایتان آن ها را به کمک باندانا ببندید.


۳. برای بستن موها با اندازه قد متوسط با دستمال سر بهتر است ابتدا دستمال سر را به صورت مورب و از قسمت وسط تا بزنید سپس دستمال سر را دور موهایتان ببندید.

۴. اگر تمایل دارید مدل موی چتری شما جلب توجه کند بهتر است به کمک باندانا قسمت جلویی موهایتان را ببندید سپس چتری ها را از زیر باندانا بیرون بریزید.

۵. اگر موهیتان کوتاه است می توانید برای فرم دادن به موها از دستمال سر استفاده نمایید همچنین بستن موی کوتاه با باندانا باعث می شود تا در مدل موهای شما تنوع ایجاد شود.

۶. دم اسبی از انواع مدل موهای ساده و جذاب می باشد و شما می توانید برای بستن موها به شکل دم اسبی به جای کش از باندانا طرح دار و رنگی استفاده نمایید.

۷. اگر شما تمایل دارید بافت موهایتان خاص و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است برای بافتن موهایتان از باندانا یا دستمال سر استفاده کنید. این مدل بافت مو باعث می شود تا مدل موهای شما جذاب و خاص تر به نظر برسد.

مدل های بستن موهای سر با باندانا

برای بستن موی سر می توانید از باندانا طرح دار یا ساده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ این اکسسوری را با طرح و رنگ سایر لباس ها یا اکسسوری هایتان ست نمایید.

قبل از بستن موها به کمک دستمال سر بهتر است ابتدا موهایتان را شانه کنید سپس به موها مقداری ژل یا واکس مو بزنید و قسمتی از موها را که تمایل دارید با دستمال سر ببندید جدا نمایید سپس موهایی را که جدا کرده اید به کمک دستمال سر ببندید همچنین قسمت های باقی مانده موها را می توانید به صورت باز در اطراف شانه هایتان بریزید یا ببافید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد